Om mig

Nu hitar ni mig endast på www.porrzonen.com

fredag 22 juli 2011

Plåtad av en ny fotograf:)

Hej på er:))

Igår blev jag plåtad av en ny fotograf. Det gick jätte bra och det kändes som om bilderna blev riktigt bra:) Vi filmade även lite från plåtningen så ni kan se hur det såg ut "behind the scenes". Redan ikväll så kommer det finnas material från plåtningen uppe på www.denisevip.se .
Läs även hela blogginlägget om plåtningen i min porrblogg på siten! Där får ni allt ocencurerat:)

Inte bara det! MISSA INTE KNULLSHOWEN IKVÄLL!! Bli medlem nu på www.denisevip.se så chattar vi under showen ikväll:))

Kåta hälsningar Denise Hoss



VARNING!
Köp aldrig shower via msn, skype eller dylikt. Konton kapas hela tiden. Jag finns endast på www.denisevip.se . Allt annat är bluff.

1 kommentar:

  1. varför inte lägga upp lite Teas bilder här på bloggen också?

    SvaraRadera