Om mig

Nu hitar ni mig endast på www.porrzonen.com

tisdag 12 juli 2011

Knullshow LIVE ikväll på www.DeniseVip.se

Hej hej allihop !

Ikväll är det knullshow för alla medlemmar på www.denisevip.se mmm det ska bli sååå härligt så ni som inte är medlemmar bli det så ni inte missar den + allt annat som finns att se på siten . Idag ska jag filma och fota det ska bli jättekul älskar att fylla siten med spännande material och att ni får vara med att påverka gör ju bara saken bättre :) . Nu ska jag iväg och shoppa en ny leksak för julis leksakstest ska bli kul för det är ju som att gå i en godisaffär så jag hoppas jag kan hitta något riktigt kul att testa hehe . Ha en fortsatt trelig dag så hoppas jag att vi syns och hörs på liven ikväll . Puss Denise Hoss




VARNING!
Köp aldrig shower via msn, skype eller dylikt. Konton kapas hela tiden. Jag finns endast på www.denisevip.se . Allt annat är bluff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar