Om mig

Nu hitar ni mig endast på www.porrzonen.com

fredag 3 juni 2011

party friday

hej allihop !

Då var det fredag igen , time to party , ska ni ut ikväll? Jag tänkte ta en tur in till stan ikväll med 2 polare . Det blir nog nån mysig uteservering först med lite käk och senare nån klubb vi får se. Tänkte inte dricka så mycket för det ska ju bli 24 grader imorgon så jag tänkte passa på att förbättra brännan lite man måste ju ha lite bruna ben nu till alla klänningar :) Veckan har gått fort som vanligt blir ju lite så när man inte har tid att fundera så mycket , jag har fotat och filmat för www.denisevip.se jag vill ju lägga nästan all min fokus på den nu . Jag kommer vara online nu på www.posingdreams.com till 20:00 ikväll så om ni är sugna är det bara att svänga in för lite bus hehe . Glöm inte att imorgon kl 17:00 är det liveshow på www.denisevip.se för er som är medlemmar ha en fortsatt härlig dag i solen så hörs vi snart igen el ses på stan kanske :) .

puusssar Denise Hoss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar