Om mig

Nu hitar ni mig endast på www.porrzonen.com

torsdag 24 februari 2011

Februaris leksakstest !



Hej svejs allihop !

Gissa vad jag har gjort idag :) ? Jag har filmat ute idag brrrrr haha och jag som klagade så på kylan tidigare idag . Det var så kul att fota ute vi var på en parkering och det kom och gick människor lite då och då men det var bara spännade , ja man börjar ju bli van för när man gör sånt här får man inte ha några hämningar . Jag har även filmat och fotat februaris och mitt första leksakstest för medlemssidan www.denisevip.se som kommer upp imorgon väntar spännt på¨det . Imorgon kommer jag showa från www.posingdreams.com kolla in mitt schema i min profil på siten .

La även in en smakprovsbild på leksakstestet .
Pusss denise hoss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar